Promet u Njemačkoj porastao im na 5 milijardi eura, a broj tjednih sati pred ‘igricom‘ s pet skočio na osam i pol

Najprije loša vijest: ni ove godine tisuće ljudi obučenih u kostime Super Marija, Lare Croft ili Geralda von Rivia neće preplaviti Köln. Drugi put zaredom Gamescom se održava samo virtualno. A sad dobra vijest: svi oni koji su u vremenima prije korone plaćali i po 20 eura za dnevnu ulaznicu sada mogu besplatno “obići” najveći svjetski sajam kompjutorskih igara.

Ovogodišnji Gamescom se održava pod motom “Nova realnost”, i za razliku od svog analognog prethodnika, sve karte polaže na što je moguće masovniju publiku. Cilj sajma je privući još više virtualnih posjetitelja nego 2020. Prošle godine je oko dva milijuna ljudi iz cijelog svijeta preko svojih digitalnih uređaja pratilo ceremoniju otvaranja. A ukupno je više od 50 milijuna ljudi barem jednokratno “navratilo” na virtualni Gamescom, piše Nicolas Martin za Deutsche Welle.

Gaming-industrija jedan je od najvećih profitera pandemije koronavirusa. Branša je već u prošloj godini zabilježila veliki rast prometa.

“Mi smo zapravo pretpostavljali da će nakon toga rast jedno vrijeme stagnirati”, priča Felix Falk, šef Gamea, udruženja tvrtki iz gaming-branše. Ali podaci za prvo polugodište 2021., koje je prikupila njegova organizacija, pokazuju da je promet hardwarea i softwarea u sektoru kompjutorskih i video-igara u Njemačkoj narastao na 4,6 milijardi eura. U prva dva kvartala prošle godine promet je iznosio “samo” 3,8 milijardi. To je porast od 22 posto.

Cijeli članak možete pročitati na: slobodnadalmacija.hr

Foto: Pixabay